Ons-sönd, Trött nu!!

Mycket som hänt nu, mycket skoj! Har varit ledig från jobbet sen i onsdags, så skönt verkligen!!

Min vecka blev så här:

Onsdag: Slutade två från jobbet. Åkte hem, tvättade, stätade och gjorde mig ordning för fest hos Malin som fyllde 20 år då. Middag och trevligt sällskap. Fina presenter fick hon också. Ett sex-spel bland annat. Så känner lite för att önska mig detta också :) Om det blir ett kalas för mig, men det tror jag allt!!
Min kusin kom även till Gbg denna kväll, ändå från Eskilstuna :D

Torsdag: Vaknade runt 8. Hans-Michael skulle på baket och jag gick en sväng hem till familjen där farmor var (var hos oss hela förra veckan). Trodde vi skulle ta en sväng till Frölunda Torg men hon skulle hälsa på sin bror så de gick inte. Väntade istället på att min syster skulle vakna. Detta gjorde hon runt halv elva och vi åkte en sväng bort till torget. Blev inget handlat utan åkte och hämtade mamma på jobbet och sedan älsklingen!! Vi mös en stund och sen var det dags för min frisör att dyka upp =) Resultat: Mörkare brunt med breda röda slingor i. Kortklippt till axlarna och lugg.

På kvällen var jag hos familjen tillsammans med älsklingen.

Fredag: Var det dags att åka till FreePort (min kusin älskar att spendera pengar där) och Kungsmässan. Skulle vara jag, Hans-Michael, farmor och Alexandra som skulle åka men de blev bara tre för Alexandra ringdes in för att jobba. Det bar av till FreePort men där hittade vi inte så mycket, bara farmor som köpte sig en pedalhink, en rosa resväska till Josefine och muggar till mig och Alexandra.
Kungsmässan blev det för mig:
* Ett par jeans från Stadium (som hade 20 års kalas)
* En tre-kvarts mjukiskavaj. Gul och fin från Gina Tricot

För Hans-Michael:
* Ett par Jeans från Stadium
* Tre t-shirtar från Stadium

Efter en lång shoppingtur åt vi en lunch på McDonalds, oopss!! :)

Sen åkte vi till Stadium XXL och min kusin hittade en jacka, ett par skor och strumpor. Själv hittade jag ett par fina vårskor till älsklingen :) Han blev jätteglad!!
På kvällen var jag hemma med familjen och kusinen och mös framför tv:n.

Lördag: Upp klockan 8, samling klockan 9 på parkeringen för att åka till Kungsbacka och coacha mina töser i vår första utomhus cup. Första matchen gick åt skogen, förlust med 17-1, men det är inte lätt första gången ute och gräs, sol m.m.
Andra och tredje matchen gick lite bättre men även förluster där. Sist i gruppen och B-slutspel väntade på söndagen med start på matchen kl 8 =/

För mig blev det en otroligt minnesvärd kväll när vi var på Mamma Mia! Familjen och farmor! Så fruktansvärt bra!!!
Gunilla Backmans röst får mig att rysa!!!

Inköp:
* Mamma Mia! skivan (SÅÅÅÅÅÅÅ bra)
* Mamma Mia! t-shirt
* Mamma Mia! program

Söndag: Upp satans tidigt och iväg för ännu en förlust, denna gången med siffrorna 9-4. Vi hade massor av lägen men vi var för nervösa och missade dessa :( Hade nog blivit en vinst då!
Åkte hem och följde med mor, far och framor till landet för att plantera lite blommor på farfars grav. (L)
Lämnade av farmor och åkte sedan hem och grillade för andra dagen i rad, MUMS!!! :D
Färskpotatis är sååå mycket godare!!!
Spelade en omgång Plump efter och sedan var det dags för kusinen att åka hem =( Saknar honom redan!!

Träffade älsklingen sen och vi hade en underbar kväll tillsammans som slutade med att jag somnade 20,50 med kläderna på :) Vaknade 23,53 då jag klädde av mig och borstade mina tänder..

Men idag när jag sitter på jobbet så är jag fruktansvärt trött fortfarande och funderar starkt på att åka hem och sova nu!!

Ha en bra dag och
Grattis på 24-årsdagen Mikael!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej! vilken färg är du intresserad av?
maila till mig, de är fler som vill ha dem!
J

2007-05-22 @ 08:55:30
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0