Listan

Tio Första
Första bästa kompis:
Helén Ahlgren (är fortfarande det)
Första bil: Nissan Micra, 92:a
Första kärlek: Oskar var ja lite kär i
Första husdjur: En cocker spaniel, Cilla
Första semestern: En vecka till Rumänien
Första jobbet: KappAhl på Frölunda Torg
Första köpta skivan: Måste ha varit en Lotta Engberg skiva :)
Första riktiga kärlek: Michael Johansson
Första piercingen: I örnen (tog stop där)
Första konsert: Tomas Ledin med mamma

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken:
Päron Cider
Senaste bilfärden: Fem minuter till jobbet i morse
Senaste filmen jag såg: Stranger than fiction (sååå dålig)
Senaste ringda samtalet: Hm det blir nog till mamma igår eftermiddag
Senaste bubbelbadet: Det var längesen tyvärr
Senaste spelade cd: Mamma Mia! På svenska
Senaste Kyss: I morse av min älskling
Senaste gången du grät: Till Grey´s Anatomy förra onsdagen
Senaste måltiden: Två knäckemackor till frukost

Åtta har du någonsin
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Japp, och det håller fortfarande J
Blivit arresterad: Nej faktiskt inte
Blivit kär vid första ögonkastet: Absolut
Fastnat med blicken i någons urringning: Ofta faktiskt
Fått ditt hjärta krossat: Ohh ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Jo jag har ju det tyvärr
Haft ett one night stand: Nej
Busringt till någon: Absolut

Sex saker du gjort idag

Gjort frukost
Tittat på TV

Borstat tänderna

Klätt på mig

Pussat älsklingen

Kört bil

Fem favoritsaker utan rangordning
Jobbet

Handbollen

Böcker

Dagboken

Sängen (även om den är lite liten)


Fyra personer du kan berätta allt för

Helén, Birgitta, Michael och farfar (finns tyvärr bara i himlen nu)

Tre val:
Blått eller rött: Rött
Sommar eller vinter: Självklart väljer jag sommarn
Choklad eller chips: Hm blir det chips så blir det taccochips, men händer inte ofta

Två saker att göra innan du dör

Resa

Få två barn

En sak du inte ångrar:
Att jag blev handbollstränare


Kommentarer
Postat av: Malin

Hmm.. var inte du tillsammans med Anders om inte jag minns helt fel?

2007-05-30 @ 11:29:23
URL: http://maaaling.blogg.se
Postat av: Malin

Första kärlek i såfall tänkte jag att det var Anders.

2007-05-30 @ 12:21:22
URL: http://maaaling.blogg.se
Postat av: Jonna

det är en Kleinspitz :)!
visst är den söt?
J

2007-05-31 @ 09:04:42
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0