Mums ;D

Måste bara berätta att smoothin var såååå super god!! Jag och älsklingen gjorde den igår kväll och jag kan säga det att det nog kommer göras fler gånger.. Men man får akta sig så det inte blir för ofta =)

Köpte lite nyttiga ingredienser igår iaf så som, linfrön, vete kli, ABCDE-vitamin och
Omega-3. Smasken!!
Så på morgonen blir det hädanefter en kräm gjord av äpple, banan och selleri. Ovanpå detta ska man lägga på linfrön! Tänkte testa denna skapelse imon bitti så berättar då hur det går =)

Jonna förresten! Var får man tag på algerna?

Ha det toppen allihop!!

STOR Kram till mina vänner ♥
C

Kommentarer
Postat av: Jonna

Algerna handlade jag på bodystore.nu, och kjol o hängslen på ellos.se!
Jonna♥

2007-03-08 @ 15:27:03
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Michael Johansson

Fruktansvärt beroende framkallande dessa smoothies. Helt otroligt. Sjukt goa.

2007-03-08 @ 17:01:37
URL: http://www.michaeljohansson.net
Postat av: Charlotte

Jonna: Tack så mycket gumman!!

2007-03-09 @ 08:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0