Mitt nya liv ;)

Jo men nu var det allt ett tag sedan man skrev här känns det som, fy skäms på Charlotte =)

Som ni då ser i min rubrik så har mitt nya mycket NYTTIGARE liv börjat!! Har hållt på i hela tre dagar och jag kan säga det att det är inte så lätt som man tror.. Jag måste ändra kosten helt och börja komma igång med en ordentlig träning, det räcker ju inte att träna tillsammans med mina tjejer 2,5 timmar i veckan =/ Haha vad lat jag känner mig just nu! Men jag har iaf börjat ta promenade varje dag och nu tänkte jag faktiskt börja promenera till jobbet och ställa bilen hemma. Det tjänar både jag och min ekonomi på =) Sen när det börjat bli lite finare väder ( som vi nog får vänta på ett tag, för jag menar vi bor ju faktiskt i Sverige ) tänkte jag börja cykla till jobbet. Det är faktiskt inte så hemskt långt hit så det kommer jag faktiskt klara =)
( Håll tummarna för att min motivation håller i sig )

Har köpt en väldigt bra bok som jag nu tänker följa till punkt och pricka =)
"Redo gör bikini"
Yes till sommarn ska jag ha en tränad kropp, så är det bara!!! Punkt slut =)
Idag var jag inne på www.ostkompaniet.se och hittade ett recept på en Smoothie som verkade ganska god.
Här är receptet:
1 dl vanilj yogurt
½ dl mjölk
½ dl bär eller frukt, t ex hallon, blåbär
½ banan
½ msk vetekli ( vet inte riktigt vad detta är än ) ( någon som vet?! )

Till detta ska man ha en fullkornsmacka med två bitar mager ost och äppleskivor.



Låter ganska gott så detta tänkte jag testa efter att jag varit ute och sprungit i en timma. Första gången på flera månader så snälla håll tummarna för mig! =)

Men jag har ju väldigt stöd från älsklingen så det ska nog gå bra! Han ska tom börja äta nyttigt med dig!
Åh vad jag älskar dig bäbis ♥

Kommer uppdatera under tiden hur det går för mig för er som är lite nyfikna!!

Lycka till, till alla er där ute som känner som jag, att vi måste börja ta hand om kroppen lite mer!

Stor Kram
och en stående ovation
♥C


Kommentarer
Postat av: Michael Johansson

Du behöver inte "redo för bekini". Du är vacker som du är.

2007-03-07 @ 14:13:27
URL: http://www.michaeljohansson.net
Postat av: Becci

Den där mackan såg bra god ut..! Måste man ju nästan smyga till köket och göra i ordning en till sig själv :) Btw, vill du joina trig? Länk i min blogg! ;)

2007-03-07 @ 22:41:40
URL: http://kristallkrona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0