Lill-lördag och glass väder ;)

Onsdag, lill-lördag, kalla det vad ni vill men snart är det helg igen :) Så underbart att veckorna går fort!!
Just för tillfället sitter man inne på sitt kontor och ser hur solen verkligen skiner där ute.. Känner mig inte alls avundsjuk på alla ni som får tillbringa er dag ute nu!! Det är, precis som Jonna sa, en Perfekt dag för glass =)
 
Idag tänkte jag och älsklingen ta oss en tur på stan i det otroligt vackra vädret!!
Känner mig lite sugen på att få tag i ett par sommriga vår skor med rund tå!!
Får väl se vad som dyker upp framför näsan på mig när vi kommer fram, hoppas på mycket fint! Men just nu måste jag låta ekonomin styra och inte min måste-ha-nerv.
Tyvärr är det så just nu för dte har varit mycket räknigar och tråkigheter nu, men sånna smällar måste man ta ibland, även om det är otroligt tråkiga!!

Lite tråkigt att man inte kan lägga in lite bilder men har ju internet hemma än så får nöja mig med att sitta och skriva här på jobbet när jag får en ledig stund över..

Dagens klädsel är iaf:
Svart klänning/tunika från Gina Tricot
Svarta strumpbyxor från KappAhl
Torkos tröja med knappar från Gina Tricot
Ett par svarta finskor från Esprit

Nöjd är jag och känner mig för en gång skull lite fin!!

Ne nu vill jag ut i solen så nu ska jag jobba på lite!!

Ät glass och njut av solen!!
C♥


Kommentarer
Postat av: Nyström

vill bara säga att man e ledig på fredag så jag har bara en dag kvar att jobba;) hare gött

2007-03-28 @ 16:23:57
URL: http://nystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0