Helgen som var!

Nu var ännu en helg över då! Och jobbet kallar.. Jag är lite trött på det nu för det finns inte alls så mycket att göra längre och det är väldigt tröttsamt!!
Försvann massa pengar från lönen nu ochså eftersom jag var sjuk två dagar =(
Jäkla skit!!
SUCK!!
I fredags var jag hemma på middag hos familjen och tittade sen på Lets dance, vilken lättnad att Lasse Brandeby åkte ut!! Han vill ju detta själv också!!
På lördagen var det sedan dags för mina tjejer att träna och vi spelade match i ca en timme.. Det var skoj för jag var med i det ena laget eftersom det fattades en spelare.. Efter denna tuffa träning var det dags för mig och Susanne att spela match med Rustans Gäng!
Harregud vad skoj det var att vara tillbaka på planen, och många mål blev det :D
Men ojoj i söndags kom jag knappt ur sängen, jäklar vilken tärningsverk jag har i ben och armar, men haha det hör väl till antar jag när man är så lat och inte tränat på ett halvår ;D

Söndags eftermiddag spenderade jag även denna dag i hallen tillsammans med mina tjejer, För då var det dags för deras match! Aranäs stod för motståndet men vi lyckades vinna över dem med 9-4 ;D Så glada vi var allihop!
Grattis tjejer!!
Idag är det måndag och jag ska försöka gå ner och träna lite handboll.. Haha om jag nu får i gång benen till att springa?! Sen så fyller pappsen 48 idag också så ska jag fira honom med paket och tårta =)
Ha det så länge....

C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0