Helgen som inte alls blev som planerat

Men men så blir det väl ibland...

Vi börjar så här då:
Fredag: Kom hem från jobbet vid fem.. Åt lite och slappade framför tv:n eftersom jag och älsklingen inte orkade åka in till stan så tidigt, bion skulle ju inte börja förrän 21. Men det blev ingen bio för vår del för jag kände verkligen inte för det efter en lång arbetsdag.. Så vi bestämde oss för att hyra film istället.. En promenad bort till filmtajm där valet blev Da Vinci koden.. Lite godis och sedan var det på väg hemåt..
Skit bra film men tyvärr missade jag en del eftersom jag somnade då och då, ooppss!!

Lördag: Vaknade med pojken bredvid mig och sedan var det dags för träning med mina tjejer.. Träningen gick prefekt, men efter träningen hade jag fått sms om att typ ingen kunde komma på min inflyttningsfest så det var bara att ställa in allt..
På lite dåligt humör började jag städa lägenheten och sedan kom pojken.. Ebba ringde vid fem och sa att hon var på väg och då blev jag jätteglad!!
Jag hämtade henne på busshållplatsen och jag fick en väldigt fin present (bild kommer).. Jag ringde Johanna och frågade om hon inte kunde komma över och det gjorde hon en stund innan hon skulle åka till sin pojk..

Jag, Ebba och Michael åkte iväg och handlade kinamat och lite snacks och sedan var det Melodifestivalen som stod på programmet.. Jag och Ebba var ganska enade om att det nog ändå var rätt låtar som gick vidare (någon som tycker emot så säg gärna till). Efter det körde jag Ebba gumman till Mölndals station där hon tog pendeln hem, LOve you girl!! På lördag blir du 20 år =) Weeii!! Grattis!!

Sen körde jag min bäbis till biljarden och själv gick jag hem till familjen en stund och pratade lite om Festivalen...
Zzzzzz.....

Söndag: Jag och mamma bestämde oss för att åka till Kungsmässan och shoppa lite och då vill förstås min söta syster också följa med så visst det bar av det.. Efter några timmar låg det här i mina påsar:
* En blå klänning från H&M
* En röd blus från H&M
* Hårspray och läppglans från H&M ( är helt beroende av läppglans nu för tiden ) :)
* En grå klänning från Gina Tricot
* Tights från Gina Tricot

Sen blev det även en fika.. Mums =)

När jag kom hem gick jag och älsklingen en sväng till torget och där fick jag tag på ett sött halsband från KappAhl.. (då blev pappa glad, hihi).

Middag hos mamma, Promenad med Johanna och mys med Michael och Zzzzzzz :)

Blöt puss ♥

Kommentarer
Postat av: Michael Johansson

Trevlig helg. :)

2007-03-06 @ 10:08:46
URL: http://www.michaeljohansson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0