Torsdag

Ännu en dag närmare helg, sista för mig denna vecka då jag är ledig imon :) Får ju in nya lägenhet imorgon bitti så då kommer jag att flytta hela dagen. Ska bli underbart med ny lägenhet och denna gången är det verkligen min egen!! För den som inte vet har jag bara haft ett andrahandskontrakt i nio månader.
Men att flytta hemifrån är det bästa som någonsin kunnat hända mig!

Idag blir det en kort dag på jobbet tror jag, inte allt för mycket att göra så det är väldigt skönt! Efter jobbet blir det att åka hem för att packa ner saker som jag ännu inte tagit tag i :) Några tallrikar och så får ju stå kvar eftersom jag inte kommer flytta in helt förrän om ungefär en och en halv vecka. Det kommer ju ta lite längre tid än väntat eftersom jag jobbar på dagarna och så ska vi hämta våra sängar snart också :) Äntligen ny säng!! Vad man längtat! :) Hittat en fin sängstomme till mig och älskling också!

Igår var en bra dag då jag äntligen betalt tillbaka allt på min bil, så nu är den bara min :) Weeeii!!

Solen som var här igår har förvunnit och de välkända gråa molnen är tillbaka igen. Tråkigt men jag tog ändå på mig en klänning för att piffa upp mig lite. Fast de blev ett par tights under för att inte frysa allt för mycket :)

Vad har ni på er vid dåligt väder?!

Kommentarer
Postat av: vicki

Ett ord, mjukisar!:)
Tror min mjukisdress har blivit uppsliten denna sommaren som aldrig förr haha..

2007-07-26 @ 09:50:42
URL: http://vickizen.blogg.se/
Postat av: josiee

ledig imon..ucsh:(...vill me:) men skönt för dig vännen... ja du..försöker och låtsas som att vädret är kanon jag,,struntar blankt i att det regnar:/...:)

2007-07-26 @ 11:15:28
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion
Postat av: sandra

åh vad kul med lägenhet! :)

2007-07-30 @ 16:11:54
URL: http://www.ohitslove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0