The Holiday..

Jaha helgen då. Blev inte riktigt som jag tänkt mig tyvärr eftersom min lilla Bella gick och blev sjuk på måndag morgon :( Vi skulle ju ha middag med vin och mysa en massa!!

Fredag blev lugn tillsammans med M eftersom han skulle upp tidigt för att jobba.

Lördag blev det en shopping tur tillsammans med M. Jag hittade tre par skor på SkoPunkten, toppen eftersom man bara betalar för två. Kan försöka lägga upp bilder lite senare :) Vi avslutade med en god fika :) Mysigt!!
På kvällen blev det grillning tillsammans med familjen och sedan tittade vi på när Kronprinsessan Viktoria firade 30 år på Öland, mobbat? - kankse men det var i alla fall bra artister :)
Sen blev det att sova och på söndag morgon ringer syster och vi åkte en sväng till Kungsmässan. Där hittade jag en fin vinröd kofta på Gina Tricot.

Sen var det hem, promenad med M och äta lite tillsammans med familjen. Efter det var det dags!!
Harry Potter och Fenixordern!

Grymt bra film som jag absolut rekomenderar!! Saknade faktiskt några delar från boken, då jag tycker boken är en av de bästa i serien, men den nya stjärnan, Professor Umbridge gjorde en perfekt roll!! Man hatade henne och älskade henne på samma gång =) Någon annan som sett filmen, vad tyckte ni?!
Vad har ni andra gjort denna helg?!
Kram
C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0