Ny dag - Nya möjligheter

Visst är det så!! :)

Idag strålar solen igen, åh det är bara såååå underbart!! Lite smått tråkigt och jobbigt att sitta inne då men vad ska man göra, får hoppas att det är lika fint i helgen så att man kan sola och bada lite!! Har bara badat en gång i år!!


Dagens blev:
* Vit kjol - Esprit
* Svart linne - MQ
* Vinröd kofta - Gina Tricot
* Höga klackar - SkoPunkten

och det bästa av allt!! Inga leggins :)

Idag firar jag och älsklingen 7 månader tillsammans, eller firar, vi tänkte gå ut och äta eftersom han var i Bulgarien när vi varit tillsammans ett halv år :) Alltid mysigt med resturanger.

Vad ska ni göra denna fredag?!

Lördag blir det till att vara i tvättstugan från 12-16 om det inte är för fint väder, då väljer jag stranden.
Sen blir det utgång tillsammans med älsklingen och hans kompisar. Någon som vill följa med?!

Söndagen blir nog ganska slapp skulle jag tro, antar att man kankse är lite bakis då :) Men vad gör det, man är ju faktiskt bara ung en gång i livet :)

Vad händer för er på lördag, söndag?!
Kram
C ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för att du håller med mig om ringarna. Blev typ förbannad när de bara hoppade på mig. Men ajg giller inte dem ändå. Inte speciellt hans..han kan hoppa upp o ta sig någonstans. De kommenterade att det var fel av mig att köpa stringtrosor till min kusin när hon fyllde 13-14. Då sa de..köpte du en dildo till då med. För man kopplar det ju ihop...

2007-07-20 @ 09:41:36
URL: http://maaaling.blogg.se
Postat av: Malin

Härligt att du tycker samma!

2007-07-20 @ 10:46:36
URL: http://maaaling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0