Måndag och jobb igen..

God morgon mina sköna!!
Nu är det åter igen måndag vilket resuterar i en ny dag på jobbet. Men vad gör det egentligen när det tokregnar ute?! Pratade med Sara igår om lägenheten och jag kanske får tillgång till den redan i helgen =) Skulle bli såå glad om jag fick det! Så bra också för tjejen som ska flytta in efter mig vill ha min tidigare så då delar vi hyran.
Kan de bli bättre?! Nej tror inte det.

Vad har hänt er i helgen?!

Uppdatering av min kommer lite senare under dagen!! Lovar!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: amelie

eftersom det rengat oavbrutet hela helgen har man inte haft så mycket att göra!

2007-07-23 @ 11:28:56
URL: http://couleur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0