Måndag morgon igen...

God Morgon på er mina söta!!

Måndagen börjar som vanligt med risigt väder, såå trist verkligen!! Vad gör man en sån här dag egentligen?

Idag åker mor och syster upp till moster i Eskilstuna, önskar att jag kunde följa med men de går ju inte då man jobbar :(

I helgen blev det mys med pojken och en tripp till Tjörn och farmor.
Lugnt och skönt, hm jag vet inte riktigt det faktiskt ;)

Sen har min kusin förlovat sig också.
070707
Grattis!

Vad har ni haft för er i helgen?!

Kram
c

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman. Hur gör du din pasta carbonara. Vad använder man till såsen? SÅ gott verkligen.

2007-07-09 @ 08:45:43
URL: http://maaaling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0