Allsångskväll med moster :)

Skulle så gärna vilja uppdatera bloggen mer, komma med lite modeinlägg och smått och gott men jag är så trött nu för tiden att jag jag inte orkar någonting. Detta trots att jag lägger mig senast tio varje kväll :/ Vaknar inte ens när älsklingen går upp vid tre för att dela ut sina tidningar!!

Jaja jag ska inte gnälla, hur kul är det att läsa om liksom :)

Hopp igår var det allsång igen, denna kväll fick jag dela med min underbara moster som kom hit till Göteborg i lördags. Kvällens gäster var: Elisabeth Andreassen, Måns Zelmerlöv och Rytmgubbarna.

Måns rev ju ner absolut mest apploder men jag tyckte väldigt mycket om Bettans tre allsångssånger också :)

   

En underbarkväll med sol :)

Idag är det tisdag och dags för moster att åka tillbaka till Eskilstuna :( Tråkigt när hon bor så långt bort.
Mamma och pappa kommer också åka med upp och ensam hemma blir då syster min. Får väl se om hon ringer och frågar om jag kommer över en stund. Inte så skoj att vara själv i en hel vecka. Eller några dagar blir de ju bara eftersom de kommer tillbaka på fredag kväll igen. På lördag ska de nämligen hjälpa mig köra mina möbler upp till nya lägenheten :D Så jag flyttar in där permanent på söndag kväll :)

Idag blir det Ikea för min del, behöver hem två nya gardinstänger, haha :)

Vad ska ni göra en tisdag som denna?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0