Underbar dag men nu tillbaka till vardagen ;)

Åh vad fint du hade gjort igår älsklingen, kommer hem till dig, det är mörkt i lägenheten med ljus överallt!! Du leder mig in i vardagsrummet där du dukat fint och maten ligger redan på faten.. Så fint du lagt upp det och sikken god mat!! Du kan ju verkligen laga mat, det var jättesmaskigt!! Hihi blir jättehungrig när jag tänker på den goda maten!!

Sedan var det efterrätt, glass i form av ett hjärta med bananer runt om och kiwi på, så gott så gott!!

Sedan tog du med mig in i ditt rum där det väntade presenter och massa mys!! Jag älskar dig så fruktansvärt mycket bejbi!!

När klockan slog nio åkte vi hem till mig för att sova lite, men först fick jag den alldeles mest fantastiska ryggmasagen!! Jag somnade (och dreglade ;)), hihi!! Det var alldeles underbart!!

Idag väntar en vanlig dag igen, det ska hem och städas och diskas efter jobbet och självklart laga lite mat!! Ikväll kommer min kusin ner till Göteborg tillsammans med hans fru och deras 8 månaders Ella, min Ella! Hon är ju bara föööööööööör underbar!! Önskar att jag också får ett sådant underbart fint barn!!
Ska passa henne imon när de andra åker till Ullared, ska bli så skoj!! Får se hur jag klarar det men det ska nog gå bra, hon är ju trots allt hela åtta månader gammal :) Sååå fin!!

Ne men nu måste man nog jobba lite också så man kommer hem i tid och kan städa, jippie (inte alls ironsik där, jag lovar, haha).

Take care everyone!!

See ya // Charlotte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0