Fredag

Japp fredag eftermiddag och ganska stressad, jag skulle hinna med att städa lägenheten, städa, laga mat, duka fint, duscha, hämta min syster från skolan och sedan iväg för att hämta Birgitta! Jag och älsklingen skulle nämligen bjuda henne på en middag!!
Sen skulle ag dessutom tvätta...

Blev väldigt mycket kaos, slutade dock 12 från jobbet så jag hann men jag blev stressad och tyvärr gick det lite ut över min älskling!! FÖRLÅT!

Men allt fixade sig till slut och det blev en underbar middag, Hasselbackspotatis med fläskfilé och en god sallad! Under middagen fick jag tyvärr springa fram och tillbaka mellan tvättstuga men det gick fint!

Efter många timmar med skratt och god mat körde vi hem Birgitta och sedan åkte vi hem och myste framför tv:n till vi somnade i varandras armar =)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0