8/2


Jaha då ska vi alltså se vad som händer idag, hm.. Antagligen inte så mycket.. Jag ska vara i tvättstugan hela dagen, massa tvätt på bara två veckor, förstår inte detta :) Sen tänkte jag även att jag skulle ta och städa genom lägenheten ordentligt, för det har jag inte gjort sen den 23 december, alltså julstädningen :)
Var ju tvungen att imonera lite på farmor då eftersom hon skulle bo hos mig över julen :) Vi hade det jättemysigt verkligen :) Jaja nog om det! Blir en jättestädning idag iaf :) Ser fram emot detta väldigt mycket, NOT :) Haha!! Jaja men det är sånt som måste göras ibland och det är så himla skönt när man sedan är klar och ser det fina resultatet!!

Vad hände igår då? Jo då jobbade jag, sedan åkte jag hem till min kära syster och åt middag tillsammans med henne!! Underbar tjej :) Sedan var det hem och sortera alla papper som nu har legat i garderoben i en stor hög, haha inte bra, jag vet ju knappt vad jag har ju.. Men nu har jag koll iaf, sitter bakom olika flikar så nu hittar man lätt alla "viktiga" papper man måste ha när man bor själv.. Shit har aldrig förstått mig på sådant men de kommer väl antar jag.. Jaja!! Alla räkningar hittade jag även, inga små summor där inte..

Ja till kvällen kommer sedan min älskade pojkvän, då ska det mysas ordentligt eftersom han åker ifrån mig hela helgen! Men det ska säkert gå bra, jag får helt enkelt hitta på något annat skoj!!

Tänker på dig hela tiden min älskade Helén, vi måste ses snart!!

184244-4

Over and out!!


Kommentarer
Postat av: Peter

#exe @ quakenet.org

2007-02-08 @ 15:44:02
URL: http://petersommer.blogg.se
Postat av: Jonna

Tja tjejen, allt väl? så du har gått och blivit en bloggtjej du med? :) kram jonna

2007-02-09 @ 14:10:42
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0