2 månader ;)

Ojoj, glömde ju totalt att uppdatera bloggen igår, hade ju så fruktansvärt fullt upp på jobbet. Det är väldans mycket som ska vara klart nu! Men det är skoj och man känner att man faktiskt gör någon nytta :)

Helgen då: Var väldigt lugn, var mycket med Ella, världens snällaste barn, får nog leta länge innan jag hittar en som henne igen.. ;) Älskar henne!!

Sen såg jag Melodifestivalen med pojken och vi gjorde en kladdkaka tillsammans, SUPERgod men också Superonyttig, haha men strunt i det, får helt enkelt bli mycket träning nu =)


Idag är det två månader med dig älskling och dessutom är det Fetisdagen idag så jag antar att du vill ha en liten semla =) Hihi!!


Ikväll blir det träning med tjejerna igen, hoppas den går bättre än lördagsträningen men det ska den nog allt göra hoppas jag!!


Och en sak till mina vänner, uppskattar verlkligen någon lite kommentar eller så, är så tråkigt att skriva en massa utan att få någon respons.. Jag ska inte hota med nerläggning som en nära vän har gjort (ta inte alls åt dig Anders) Hihi!!

Take care everyone!!!
Puss och pet ;)

Kommentarer
Postat av: Nyström jr

vill ju inte att du heller lägger ner bloggen nu när du väl börjat. thanks för att du nämner mig i bloggen..stort!:P
jag ska iaf skriva så mycket jag orkar...mycket blalare då...hare gött haj!
p.s min blogg e också uppdaterad:p

2007-02-20 @ 21:21:01
URL: http://nystrom.blogg.se
Postat av: Charlotte

Tack så hemskt mycket för kommentaren going ;)

2007-02-21 @ 08:41:47
Postat av: Malin

Hej gumman. Har försökt få tag i deig via telefonen. fungerar din mobil? Duktig du är med bloggen, jag orkar inte sådant hela tiden...så händelsefullt liv har jag nog inte :P Puss

2007-02-21 @ 09:54:19
URL: http://maaaling.blogg.se
Postat av: Charlotte

Hej gumman! Nu har vi hunnit prata iaf!
Har väl inte heller så händelsefullt liv men det är jäkligt skoj att hitta på ngt att skriva om iaf!!
Ta hand om dig!! Puss ;)

2007-02-21 @ 13:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0