Galini, mums

Heeej allihop!!

Inte ofta jag uppdaterar såhär på kvällskvisten men kände för att skriva en rad nu.

Idag är de min och älsklingens dag och vi har varit ute och ätit, på Galini, vår favoritresturang.
Var verkligen helt underbart och vi pratade om att resa utomlands tillsammans i sommar. Kommer bli en toppen sommar tillsammans med honom! Ser fram emot alla år vi kommer att tillbringa tillsammans :)
Jag älskar dig!

Har även hunnit slänga ihop en mjuk pepparkaka till jobbet imon, min fikavecka så tänkte bjuda på nått gott nu inför jul. Jobbar bara imon sen är jag ledig fram till 2 januari, åh vad skönt det ska bli!! Pjuh, mycket jobb nu.

Ne nu måste jag nog sova några timmar innan det är dags att gå upp :)

Ha en fin kväll/natt tillsammans!

Kärlek
Charlotte

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

wii låter som det haft trevligt =) Va rooooligt! också har du långledigt nu. tänk om man haft det så bra alltså :( iofs jag ska bara jobba tors fredag nästa vecka så :D
Ha en goo dag kramar

2007-12-21 @ 08:23:52
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0