"Minisemester"

Oj oj vad tiden går fort. Sista dagen på jobbet blev i onsdags och sen styrde vägen till Tjörn, Kyrkesund, min farmor =) Men nu är det redan tisdag igen och man sitter på jobbet, puh!! Men men så är det man måste ju leva och då måste man jobba!

"Minisemestern" blev ungefär vad jag väntat mig. Lugnt och skönt, inga jobbiga saker/människor som stör! Men OJ vad jag saknade min älskling!! Helt sjukt, ville bara hem till honom nästan hela tiden, samtidigt som jag även ville vara kvar hos farmor, hon sitter ju så ofta ensam, inte många som hälsar på henne tyvärr :(



På påskafton var vi i alla fall hos farmor där mina två kusinbarn, Josefine 3 år och Hampus 1 år, och mina sysslingar, Amanda 8 år och Linnea (snart) 5 år, var! Jätteskoj att träffa dem! Vi lekte massor och satt och påskpysslade. Ibland undrar jag om jag ändå inte valt fel yrke. Skulle ju så gärna vilja jobba med barn! Kankse skulle utbilda sig till förskolelärare, än är det ju inte försent, är ju faktiskt bara 20 (eller inte förrän 4 juni, men ändå).

Får väl se vad som händer.


Var under påsken hela två gånger i kyrkan, långfredagen och påskdagen, otroligt vilket lugn man finner där.
Även min favoritkyrka, Klövedals kyrkan, där vill jag gifta mig =)


På påskdagens kväll blev längtan för mycket för mig och jag vara bara tvungen att åka hem till min älskling!!

Dagens:
* Bagyjeans fårn Levis (Freeport)
* Ett top från Gina Tricot
* En cardigan även den från Gina Tricot
* Bruna skor från Sko Boo


 

Hoppas alla haft en bra påsk!! Vad har ni haft för er? TELL ME?!


 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack så mkt!:)
J

2007-04-11 @ 09:37:34
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0