Lycka till Älskling!!

En ny dag, nya möjligheter!!
Idag är dagen då min älskling börjar sitt nya jobb :) Håller tummarna för honom att det ska gå bra, men det gör det säkert!! Han är så duktig och framåt när det gäller nya saker så jag är inte ett dugg orolig!!
image42 
Jag Älskar DIG!!

Fint väder idag igen och det känns underbart!!

Dagens klädsel blev:
* Ett par blåa knälånga finbyxor från Lindex
* En längre gul t-shirt med en rosett från Gina Tricot
* Svarta strumpbyxor från KappAhl
* Accocearer från b.la. KappAhl, Ur&Penn och Guldfynd
* Skor från Sko Boo

♥Charlotte


Kommentarer
Postat av: Michael Johansson

Jag är grym!

Älskar dig !!

2007-04-05 @ 20:09:47
URL: http://www.michaeljohansson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0