Helg igen och Valborg :)

Igår möblerade jag vardagsrummet och det blev jättelyckat!! Tyckte både jag och älsklingen =)

Idag står städning och tvättning på schemat =) Alltid lika skoj, NOT :D

Sen blir det iväg att handla lite mat tillsammans med älsklingen för han vill ha Tacco idag så jag lät mig bli övertalad till detta =) Laga det tillsammans och slappa framför tv:n blir en perfekt fredagkväll!

Imon är det äntligen helg och jag får extra ledig eftersom kontoret är stängt måndag, tisdag, ÅH vad skönt!!

På söndag blir det grillning vid havet och måndag inflyttningsfest hos Erica, ska bli skoj!!

Ha det underbart på Valborg och ta det lugnt med spriten ;)

Kram på er
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0