Håll tummarna för mig

Då var helgen slut och man sitter åter på jobbet. Enda skillnaden den här veckan är att regnet står som spön i backen utanför fönsret och man kan verkligen inte hjälpa att bli lite deprimerad. Jag menar efter veckor av sol så kommer det här, usch!!

Helgen blev så här:
Fredag: Myspys med älsklingen och vi bestämde vart vi skulle åka i sommar och tittade på hotell och sådär. Kollade även upp alla upptäcksfärder man kan göra i Turkiet. Tror det här kan bli jättebra!!
(Vi ska gå till Ving idag och kolla upp vad hela resan kommer att kosta.)

Lördag: Upp tidigt och bort till Handbollens Dag i Grevegårdsskolan. En trevlig och härlig dag!
Som vanligt mötte Ledarna - A-laget, och självklart vann Ledarna (YES).

När det var slut var det att fort gå hem, duscha och sedan iväg på en andra lägenhetsvisning.
Lägenheten var väldigt fin, nymålad och kändes rumlig fast det var en liten två. Fanns ett stort sovrum, vardagsrummet satt ihop med köket, men det kändes ändå stort och rumligt där. Toaletten var väl lite väl liten men det fanns en stor dusch som tog upp en del plats så.
Så nu är det bara att vänta och hoppas att jag får den. Får reda på resultatet imorgon, får vi se om det är ett glatt eller ledsamt bloggmeddelande i morgon?!

Hem efter det och göra sig fin för att sedan åka iväg på Sport festen! Det blev en trevlig kväll med priser och skådespeleri. Ganska bra mat coh trevligt sällskap.
Vissa fick väl i sig lite mycket, men det var skoj att se i alla fall ;)


Söndag: Vaknade runt tio brevid min älskling. Vi gick upp, åt frukost och sedan skulle han hem och jobba lite. Då passade jag på att gå hem och hälsa på familjen. Bamse (min älskade vovve) blev jätteglad :)

Jag, syster och pappa åkte och handlade och när vi kom hem satte vi oss och tittade på Heartbreake Hotel medans mamma och pappa lagade mat. När filmen var slut åt vi och efter det tittade vi på en av Wallander filmerna som pappa hade hemma. Blev en lång skön och slapp dag med mycket film och skratt.

När filmerna var slut knäppte vi över till TV6 och tittade på handbollen mellan Sävehof - Skövde, fan att Skövde tog det i slutet.... Men det är ju två matcher kvar så kom igen nu Sävehof!!

Lycka till på nya jobbet idag älskling!!

Älskar dig
C♥


Kommentarer
Postat av: Michael Johansson

Håller tummarna att du får lägenheten imorgon! Älskar dig!

2007-04-23 @ 17:57:48
URL: http://www.michaeljohansson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0