Cyklat :D

Japp idag har man cyklat till jobbet :)

Shit vad man känner sig duktig MEN jag tog på mig alldeles föööör mycket kläder i morse, eftersom jag trodde det var kallt, och var ganska varm när jag kom till jobbet =/ Men det var bara att tvätta sig och byta kläder så var man fit for fight igen! Fast nu sitter man här och är ganska trött, det tog på kroppen att komma igång igen =) Får nog öva lite där hemma nu så min uthållighet blir bättre!! ;) Haha!!

På lördag är det äntligen handbollens dag och sedan på kvällen blir det fest för alla ledare och andra aktiva i
KV IK Sport.

Ha en fin dag alla sötnosar och ta vara på solen!!

Kram
C♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack såmkt:)
J

2007-04-18 @ 14:11:36
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Nyström

hehe du ska se vilken grym bartender som ska va på er fest:P

2007-04-18 @ 16:18:30
URL: http://nystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0