Bra!

Ja jag var ju på lägenhetsvisning igår som sagt och lägenheten var en fin liten etta på 33kvm. Stort kök och badrum och så ett vardagsrum där jag även kommer få bo med min säng. Haha men det duger åt mig så länge, iaf fram till när jag och Michael ska flytta ihop!

Inte säkert att jag får den än, det står mellan mig och två personer till så snälla håll tummarna för mig för jag behöver den ett tag!!

Blir inga romantiska bad med älsklingen längre men men vi kan ju duscha tillsammans i en stor dusch iaf =)

Huset ligger på Kustgatan, man ser hamnen och vattnet från fönstret. Nära att gå promenader i Slottskogen är det faktiskt också.
Och nära till Glasskompaniet, MUMS!!

Idag är det fredag och en skön helg!!

Ha det så bra alla mina sötnosar!!

C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0